3 Ekim 2010 Pazar

Yorum!


Ya yorum yapacaksan yap, gidiyom bak. Sonra bütün hafta içi boyunca girmicem. Ona göre. Yorum yapmalısın. Bence. Evet, bence yapmalısın. Diğer konulara da yapabilirsin, hatta onlara yaparsan daha çok sevinirim. Yap dedim sana! Kızdığımı düşünme, egomu tatmin etmek istiyorum sadece. Şöyle demek istiyorum: 'Bak, yazılarımı güzel bulup yorum yapan insanlar var. Ne güzel! Gencim, güzelim, tatlıyım'... (Evet bunların hepsini basit bir yorumdan çıkarabilirim.)
Ayh, saçımı yıkayıp sonra topuz yapıp yatıp yarın sabah fönlenmiş gibi kalkmak istiyorum. Sonra da saçlarımı savura savura okul koridorlarında dolaşmak istiyorum. Ama hiçbirini yapmıcam.
Okulda Clark Kent gibi dolaşıp, mezuniyette Süpermen edasıyla etrafta dolaşasım var. Benim böyle tuhaf fantazilerim de vardır...
Böyle düşünen başka kimse var mı acaba?
Tamam saçmalıyorum kabul ediyorum. Tamam yaaa... Gidiyorum. Sana son bi' sözüm var: Yorum yap.Yorum yap.Yorum yap.

4 yorum:

  1. oysa çıkmıştım :D çıkmasaydım koşardım feryatlarına :D

    YanıtlaSil
  2. Hehe. Ben de gidiyom be! Öff... Zaten saat on buçuk yatana kadar on bir buçuk olur bu. Haftaya görüşürüz. Yorumun için de çok teşekkür ederim, gecenin bu saatinde yalnız hissetmedim hiç değilse :):)

    YanıtlaSil
  3. yorum yapayım haydi ben de. Şöyle diyeyim sana mail atmak istesem mail adresini bilmiyorum. İletişim bölümüne bir mail adresi iliştirsen mesela ne güzel olur.

    Ve hakkaten oralara geldiğimde senle iletişime geçmek isterim.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :)
    Peki mail adresimi de ekliyorum... rengarenkbisi@hotmail.com
    Elbette, ben de çok sevinirim. :)

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)