10 Ekim 2010 Pazar

Ders Çalışma Aşkı


Geçen seneki sınıfım ne güzeldi, herkes ders çalıştığı için ben de zorunlu hissedip çalışıyordum. Hatta nasırlaşan kalem parmağım bile olmuştu. Ben ders çalıştığımı burdan anlarım. Çok çalışınca nasırlaşıyor gerçekten. Bu aralar orta mesela :) Bu sınıfımda pek takan yok :p Ya da evde takıp okula gelince tınmıyorlar.
Geçen gün eski sınıfımdan Buse'yle mesajlaşıyordum. Mesajları aynen yapıştırıyorum. Bir ben bir o, öyle oku.
Ben-Tamam, böhü... Sen kaç çözüon peki?
Buse-250 oluyor genelde :) ama konu çalışsam az oluyo daa
-Uh!... (Bayıldığım için cevap veremiciiim)
- :) Anladım zaten canım ;)
-Bu sayıya okuldakileri de katıyorsun di mi?
-Tabi canım yoksa olmaz en az 50 si okulda :)
-Anladım canım :) Sağol gaza getirdiğin için. Az sonra ölcem. Bitkisel hayata hazırım şimdi. Böylece biyolojiyi de daha iyi öğrencem hem.
-Tabi hem tıp hem bio bilgisi :) tıp fakültesi 1. sınıf müfredatı işte ;)
-Sonrasını morg da geçiriyon zaten. Ordaki soğuk dolaplardan birinin içine yatağı yorganı ser. Ohh mis, klimalı yurt gibi. Bişi olsa üst katta doktorlar her an müdahaleye hazır. Bunların hepsi ücretsiz! :) xp
-:) öncelik rahatlıktır bilirsin müşteri memnuniyeti :)
-Hehe, rahat oluruz canım, ölüler gürültü yapacak değil ya :)
-Tabi ki :) yok o sesli konuşuyo yok o müzik açıyo yok o matkap çalıştırdı derdi de yok :) mis mis
-Bizi tıp paklar tatlım. Bunu başaracağımıza eminim. :) Tabi kazandıktan sonra... :)
-Kesinlikle :) Tam bizlik :)
E. ve B.'yi gaza getirdim. Haftaya başlayacağız. Kızlarla program yaptık (sonunda ) Dershanenin verdiği kitaplar müfredat değiştiği için hala gelmedi de, o yüzden haftaya başlıyoruz. Dün dershanedeki sınıfım çıldırmış gibi hocalardan kitap almaya çalışıyordu.
Bi çocuk- Hocam bize kitap verin.
Hoca- Ben sana nerden bulayım kitabı. Geliyor işte yeni kitaplarınız, basımda.
Bi çocuk- Eski kitap da olur.
Hoca- Yok ki evladım olsa vereyim ( Bu da ne biçim dershaneyse eski kitapları bile yok. xp )
Bi çocuk- O zaman dershanenin eski dergilerinden verin
Hoca- Yok evladım, baktım yok.
Bi çocuk- O zaman kağıda soru yazın onu verin, onu çözelim (Burda bütün sınıf koptu zaten. Ne ders aşkıymış be!)
Hoca- (Gülmekten cevap veremiyor.)
Bi çocuk- Kağıt da mı yok! Ne biçim dershane bura yaa... xD xD

Sen bir de M.ışık'ı görecektin. Çocuk kaç gündür eskimo gibi hırkasıyla oturuyor. Tartışmada nasıl heyecanlandıysa önce kıpkırmızı oldu sonra da hırkasını çıkarıp buz gibi havada kısa kollu t-shirt üyle oturdu.
Tüm bunlar olurken ben izledim, izlerken de çok eğlendim. Biliyorum ki, kitap vermek hocanın elinde olan bir şey değil. Basımı da hızlandırmak için elinde bir şey yok. Sonuç olarak bir matematik dersimiz çarçur oldu, ona bozuldum. O kadar gitmişim dershaneye, boş vakit geçirmek için değil herhalde. Bir şeyler öğrenip evime döneceğim, evde de boş vakit geçiririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)