17 Ekim 2010 Pazar

Safranbolu Kent Ormanı


Bu hafta pek yazı yazasım yok.
Ama fotoğraf çekesim vardı, çektim.E madem çektim onları yayınlayayım bari 

:)

Cumartesi günü kahvaltıya Safranbolu Kent Ormanı'na gittik.

 


  
Veled'in eli ve Yabani Safran :)
 

 




Yabani Safran'lar; çok güzeller yahu.
 


Noel süsü gibi...
 





Buz Devri'ndeki sincaba göndercem bir torba :)
 
Aynı yerdeki ve aynı türdeki yaprakların; kırmızı, sarı ve yeşil olması hem tuhaf hem güzel :)
 


Bu da eve getirdiğim çiçeğim... :) Çok tatlı bişi di mi? :)

7 yorum:

  1. Harikasın Tatlm. Dediğm gibi tüm yazılarını incik cincik okudum. İşte nihayet benm de bir blog'm var heyooo :D http://seyacim.blogspot.com (Snn tavsiyen üzere seyacim oldu :)Biraz acemice benimki artık naparsın :D

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun şekercik :)
    Acemice mi! Benimkinden daha acemice değil... :):)
    Hihii ben isim bulurken zor karar vermiştim: o yüzden dedim; ama güzel oldy beee... :)

    YanıtlaSil
  3. yeni hotoraflarda istiyoruz!

    YanıtlaSil
  4. enee sizin okulun kıyafetleri bizim eski lisenin kıyafetlerii kıız! veled'in elinden tanıdııım.
    ... ben kim miyim? ...
    belirli XD

    YanıtlaSil
  5. xD xD Hangi eski lise kııız? xD :) Belirli'ye bayıldım... :)

    YanıtlaSil
  6. Safranbolu'muzun kent ormanıreg çekten havası olsun ortamı olsun çok güzel.

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)