30 Ekim 2010 Cumartesi

Mamm mimm mumm...2

Çariçe beni mimlemiş. Teşekkür ederim efenim... :)
Şimdi efenim mevzu tam olarak şöyle; yaşadığımız tüm sıkıntıları geride bırakıp, sevmediğimiz insanlardan, yapmaktan daral gelen işlerden uzağa bir tatile gidiyoruz. Bizi yolcu etmeye gelmiş üstelik gıcık olduğumuz herkes. Alayına çalımlı bir bakış fırlatıp arabamıza bindikten sonra, geride kalanları çatlatırcasına müziğin sesini sonuna kadar açıp, tozu dumana katarak oradan uzaklaşıyoruz. Şimdi sizden istediğim, mimlediğim herkes bindiği arabanın resmini ve son ses açtığı şarkının adını, sözlerinden bir bölümü ve söyleyen solistin resmini yayınlayacak.

İşte araba;


Hennessey Venom




Avril Lavigne
Avril Lavigne- My Happy Ending (Çohoş bi ritmi var çok seviyorum... Lakin link veremiciiim kusura bakma, ara bul. :) )

You were everything 
Sen her şeydin

everything That i wanted
her şey.bunu ben istedim. 

We were meant to be supposed to be
Biz gerekliydik, olmalıydık

But we lost it 
ama onu kaybettik 

All of our memories so close to me 
Bana çok yakın olan tüm hatıralar 

Just fade away
kaybolup gitti 

All this time you were pretendin
Bu kadar zamandır rol yapıyordun

So much for my happy ending(2)
Mutlu sonum için çok fazla 

Youve got your dumb friends
Senin aptal arkadaşların var 

I know what they say
Ne dediklerini biliyorum 
 
They tell you im difficult
sana benim zor olduğumu söylüyorlar 

But so are they
Ama onlar da öyle 

But they dont know me
Ama beni tanımıyorlar.

Do they even know you?
Seni bile tanıyorlar mı? 

All the things you hide from me 
Benden sakladığın şeylerin hepsini

All the shit that you do
Yaptığın bütün b.kları 



Benim mim mam mum'larım;
Seyacim
Anormal
Kitap gibi kız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)