15 Mayıs 2011 Pazar

Ütopya

Bilgisayarımdaki fotoğraflara bakarken yazın çektiğimiz videoları buldum. Ne kadar güzelmiş... :) Hem ağzım kulaklarımda izledim hem de hüzünlendim. Hepsini çok özledim. Hepsini! 
Bazen kendimi yalnız hissetsem de aslında ne kadar çok tanıdığım ve sevdiğim insan var.
Ve bu aralar sürekli Ütopya hayalleri kurmaya başladım. Nedense gerçekleştirebilecekmişim gibi hissediyorum. Bu da yeni bir kavram olmalı. Hem Ütopik olduğunu bilip hem gerçekleşeceğine inanılan bi şey :D
Ayrıca siyaset hakkında düşünmeye başladım. Aslında siyaseti hiç sevmiyorum hatta nefret ediyorum da denilebilir; ama kendi Ütopyamı hayal ederken siyaset de mecburen işin içine giriyor.
Neyse... Bununla ilgili o kadar çok hayalim var ki. Bunları bir yere yazmalıyım. Unutmamak için...

4 yorum:

  1. ütopyalar güzeldir :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  2. Ben notumu aldım sizin için.. merak etmene de gerek yok sanırım...

    YanıtlaSil
  3. hemera-nyks;
    güzel de kelime mi... ay ay :)

    Profösör;
    Not mu veriyordunuz? Ne notuymuş? Haa merak etmeme gerek yok demişsiniz. Tamam o zaman.

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)