8 Mayıs 2011 Pazar

Anneler günü ve matematik

Bazı yaratıklar tanıyorum, yüzleri maymuna o kadar benziyor ki Darwin'e hak verecek oluyorum, sonra konuşuyorlar. Evet, maymun değiller. Ne olduklarını da bilmiyorum.
Dün 2. sınıfa giden bi kız bana bulututla telefonuma müzik atar mısın dedi sonra da feysbuk adresimi istedi. Beni gececi sanmış olacak ki dışarı çıkalım mı dedi. Ben de hayır dedim. Sonra birlikte uyuduk.
Anneme anneler günü için hediye almadım. Eve gelen misafir pasta getirmiş. Çok moralim bozuldu :( Üff... Var ya annem kadar süper anne yoktur. Bizim yaptığımıza bak. Keşke alsaydım bi şey. Elin beni umursamayan manyak kızına bile doğum günü hediyesi alıyorum, ki o benimkini kendi doğum günü geldiğinde öğreniyor. Anneme almıyorum. Ne kadar salak bi insanım ben! Kendime gıcık oluyorum. Sinir oluyorum. Aptalım ben. Öf :( Artık zırt pırt millete hediye almıcam. Kimse beni umursamıyo ki lan. Ben niye onları umursayayım? Hediye alacaklarım da gayet belli. 
Yarın matematik yazılım var.
Grip oldum.
Alerjim de var.
Hatta sırtımda düzleşme varmış. Valla bak. Ben de hııı dedim doktora. Filmi çeken adam da bana yaşlı filmi bu dedi. Film derken siyah beyaz hani, doktor bakıyo hmm hömm gibi sesler çıkarıyo. O film. Sonra da kalkabilirsin Ayşe Nur dedi. Nöööy hangi ara adımı öğrendin diyecek oldum, demedim. Odaya girdiğimde ben söylemiştim çünkü. Ben onu unutmuşum adam adımı unutmamış. Yuh. Aman yuh demiyim, sorguya çekilirim falan...
Bize bakan velet kardeşim.
Annneeee :(
Annem kardeşime anneler gününde çalışkan çocuk istiyorum demiş. Kardeşim de bizim sınıfta bi Kutay var onu çağırayım mı demiş. Hihi.


Okulda iyi çalışıyorum da evde hiç çalışamıyorum. Yine de ders çalışmam lazım. Hoşçakal.

2 yorum:

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)