23 Mayıs 2011 Pazartesi

"İnsanları hayatına girdikleri dönemlerle tanıyorsun"

Bazen kolayca ağzımızdan "tamam söylemeyeceğim" lafı çıksa da bunun yükü aslında epey ağırdır. Söylemeyeceğim... İçimde tutmak zor geliyor; ama bu zorluğa alıştım gibi.
Bi şiir yazdım; ama söyleyemedim. Biri beğendi. Sevindim :) Hatta şarkısını bile yaptım naaabeeer?! Ama hayatta söylemem.
Nuray benle hala konuşmuyor. Doğal olarak ben de konuşmuyorum. Aslında bu gün en fazla konuştuğum kişi de Nuray'dı. O nasıl oluyor diyorsan, içimden konuşup durdum. Bana kızarsa naparım ne derim falan diye düşündüm. Prova yaptım. Ben böyleyim işte... Defalarca içten içe tekrarlarım. Ama bana kızsa hiç bi şey diyemeyeceğime eminim. Bu küslük durumu uzun sürerse yerimi değişmeyi düşünüyorum yine de. Ne ben insanları rahatsız edeyim ne de onları rahatsız ediyorum diye üzüleyim. İstemiyorum böyle şeyler.
Evimin adresini bilmiyormuşum lan yuh bana! Ayıp tabi...
O manzara vardı ya, oraya gitmek istiyorum tekrar. Ama annem izin vermiyor. Kaçsam mı ki? Ama annemden izin almadan bi şey yapmak istemiyorum. Fotoğraf makinesi alsak da fotoğrafını çekip göstersem sana. O kadar güzel bi yer kiiii... Çok huzurlu... Çok güzel...
Yaz da geldi sımsıcak olacak hava. Gerçi bunu demeye çekiniyorum, ne zaman desem yağmur yağıyor.
Günler çok uzamış be. Ama sadece saat olarak uzun. Eskisinden daha az şeyi sığdırabiliyorum bir güne.
-Merhaba ben kapşonlu.
Sen anlama zaten. Kimse anlamasın.
 Büteyra kedileri çok seviyor, Kerime de. Onlar sevdikçe ben de kedileri seviyorum. :)
Geçen gün okulda yine birilerini sevdiğimi anlatıyordum. Sonunda bana "Ayşe senin sevmediğin kimse var mı?" dediler. Ben de mmm falan dedim, bilen bilir (okumayanlar ne biçim merak etçek şimdi :D) sevmediğim bi kişi var. Teyze gibi bişi. Onun haricinde herkesi seviyorum. Hepinizi! Onu da sevmek istiyorum, sonuçta kul. Ama sevemiyorum, belki genlerle alakalı bi şeydir. Tamam çok pis sallıyorum, genle alakalı olsa babam da sevmez. Neyse boşver. İnşallah bi gün severim.
ıııı... şiir. ııı... sena ne dicek acaba...
ben özledim yine. Kerime yi Sena yı...
Ben bi de korktum, arkadaşımı görmekten. evet korktum. insanları hayatıma girdikleri dönemlerle tanıyorum. evet her şeyin açıklaması bu. teyze gibi bişiyden nefret etmemin nedeni de. onu görmeyi korkmamın da nedeni bu. bana uzaylıymışım gibi bakma sen de aynı şeyi yapıyorsun: "İnsanları hayatına girdikleri dönemlerle tanıyorsun"

3 yorum:

  1. Haklısın galiba.
    -
    Ne yazacağımı bilemedim.
    -
    Çok iyi niyetli birisisin biliyor musun?
    -
    Bence biliyorsundur.
    -
    Öptüm.

    YanıtlaSil
  2. Profösör;
    Bazen sevilmezsin, o zaman da kötü hissedersin. Allah rızası için sevmeli de... Yapabilirsen tabi.

    Seyacim;
    haklıyım :D
    ehe öğrendim :)
    boş bıraksan bile yeterdi bana.

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)