26 Mayıs 2011 Perşembe

Rengarenk Hikayeler

Salı günü hayatımda gördüğüm en güzel gökkuşağını gördüm. Yağmur yağıyordu hem de epey şiddetli ve yağmurdan dolayı pasajlara, mağazalara saklanan herkes "Heey, gökkuşağına bak..." gibi şeyler söylüyordu. Sanki biraz gitsek dokunacaktık. Ama kandırdı beni, gittim gittim ve dokunamadım. Minibüse vardığımda sırılsıklam olmuştum ve yanımdaki kadın bana dokunmamak için rahatsız hareketler sergiliyordu. Halbuki kaba bi insan değilim, ben de olayın farkındaydım. Kadına dokunmamak için diken üstünde oturuyordum. Sonunda durağa geldik de rahatladım... Derken... Yağmur bu sefer de burda yağmaya başladı. Anlaşılan bulutlar minibüsle aynı hızda gelmiş :D Eve doğru yürürken gözlerim hep gökkuşağını aradı ama gri bulutların sırnaşmasından başka bi şeyle karşılaşmadım.
Evet bilgisayar başındayken vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum. Ve yazacak biiiiir sürü şeyim var. Ama yazamıyorum. Bak içimde birikti yine. Öff. En iyisi gidip günlüğüme yazmak... Senin hafızandan silemem ama günlüğümden koparabilirim. Ayrıca günlük yerine başka bi tanım bulmalıyım. "İstediğin zamanlık" yok olmadı, "yazı" yok bu da olmadı. Neyse bi dahaki sefere bulursam söylerim. Fikrin varsa sen de söyle.
Allah Pc Gold un da Teknosa nın da cezasını versin. Subhaneke dinimiz Amin. Bi gelemedi şu sipariş,(şu sipariş şu sipariş şu sipariş oha, yazarken bile zorlanıyorum söylesem ne biçim tekerleme olur :D) telefonla destek hattı arayıp bağırıp çağırmak da hiç mantıklı değil. Sonuçta orda oturanlar mağazanın sahibi değil. Gidip şirketlerini basacaksın, dayayacaksın sopayı. Hayır 3 gün deme. 1 haftada getirebilirim de, yine anlarım bak. Beğenmiyorsam da ordan almam. Ama yoook...
Bi de Ahmet in doğum günüydü. Sınıftakinin. O bana söyledi, kızlara söyleme dedi. Ben de kızlara söyledim. Çünkü hatırlamadılar diye üzülüyordu. Kızlar da aaa bu gün ayın 26 sı mıııı falan dediler. Hiç rol yapamıyorum, Ahmet hemen anladı söylediğimi. Biraz sinirlendi ama masum kedi bakışına dayanamadı çok şükür :D O kadar iyi biri ki... Nasıl olur da bu kadar alıngan olabilir, bu kadar arkadaşlarını korumak isteyebilir ben bile şaşırıyorum. 
Budistlere karşı bi kan kaynaması durumum var ki buna ben de tam bir anlam verebilmiş değilim. Turuncudan hoşlanmazdım, ama onların olduğu fotoğrafları gördükçe hoşuma gidiyor. Ayrıca turuncu çok cırtlak bir renk, onların dinginliğini bozuyordur bence. Ben olsam... mavi ya da yeşil... evet mavi yeşil light geldi aklıma. :D
Aynı günde iki kişi "Bazen dediklerini anlayamıyorum" dedi. Ya çok zekiyim ya çok aptal. Ben de çözemedim.
Dünyaya iyi insanlar lazım.
(Sosyal mesajımı da verdim, artık ben gidiyim...)

Haa bi de şunu bi beğensene yaa, tabii seversen:

2 yorum:

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)