31 Mayıs 2011 Salı

"Ben"

Hahahaaa! FotoZeynep de stokta olmayan malı bize satmış. Ehe ehe :D Bunların hepsi ..... Hepsi .... Allah hepsinin  ....
Neyse :)
Çarşamba yollarız cuma anca gelir falan demişler. İnsan bi şeyi çok istedi mi olmayabilirmiş. Sabretmek gerekmiş. Sabrediyorum çok şükür. Yine de küfür etmesem (nokta koymasam :D) içimde kalacaktı.
Yazılılarım bitse de kurtulsam diye bekliyorum.
Bi arkadaşım var, çok seviyorum.
Bi tane daha var onu da. Piyano parmaklı kız.
Kafası olmayan kız var bi de. Yeni nickli.
Bi de gaz veren kız var :D Gaz veren derken... Şey :D Hahaha
Bi de kel kız var.
Bi de hotorafçı kız var. Onun ördekli bi fotoğrafı var, çok güzel.
Bi de ben varım... Ben... Tanımlayamıyorum. İyi ki "ben" kelimesi var. (Yok yanlış anladın, bencil değilim )
Ve anne konuşur: Kızım artık yat.
Kız bezmiştir, bitmiştir. Gider. Perde kapanmaz. Çünkü perde kapayıcılar bile uyumuştur.

2 yorum:

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)