3 Mayıs 2011 Salı

Photoshop öğrendim birazcıcık.

Biyolojici, yani fotoğraf kulubünün hocası okulun bilgisayarına yüklediğim fotoğrafları çok beğendiğini söyledi. Sana söylemedim ama ben hafta sonu oturup photoshop öğrendim biraz :) İyi de oldu. Photoshop u asla halledemezmişim gibi hissediyordum; ama biraz uygulama yapınca "çok da zor değil galiba" kanısı oluştu. Tabi ki hala iyi bilmiyorum; ama olsun bi ucundan başlamış oldum. :)

Fotoğraf makinemin hala olmadığı şu günlerde son çektiğim fotoğraflara bakmakla yetiniyorum. Ama baştan sona bakınca bende gelişme olduğunu fark ettim. :) Sevindim.
Ha bu arada "hala" diyorum; ama fotoğraf makinesinden vaz geçtim. Çünkü bu işin bi sona bağlanacağı yok ve ben bunu düşündükçe başka şeylere odaklanamıyorum. En iyisi vaz geçmek, dedim ve vazgeçtim. :) Ama bu fotoğraflarımdan vazgeçtiğim anlamına gelmiyor tabi ki! :D

 Iıı... Bunun haricinde tatil olan pazar günü ailecek ormanda yürüyüş yaptık. Güzeldi. :) Epey güzeldi.


Bi de Kerime'yi çok özledim ben yine :( Bunlar da bizzat onun ayaklarıdır. :D Ayakkabısı çok şirin di mi? O gün satın almıştı.


Bu fotoğrafı seviyorum ben. Oynamadım bunla. Güzel ama di mi :)


Bunla oynadım. Sol alt köşede etiket vardı aslında :D çünkü mağazada çekmiştim.



Bi de bu gün İngilizce dersine geç kalmıştım, tabi geç kalan üç kişinin sonuncusu olarak kapıyı tekrar tıklatınca biraz sinirlendi hoca. En masum kedi bakışımla bakıp geçiyim mi şeklinde işaret yaptım. Tüm sınıf güldü. Ama tatlı bi gülüş. Dalga geçmediler :D Ben bile şaşırıyorum şu anda kendime; ama o sırada bile bile yapmıştım :D Bu koca bedenin arkasında hala minicik bi kızın olduğuna inanmak benim için bile zor oluyor bazen :D

Bu arada fotoğrafların hepsi bana ait. Sevgü ve sayguyla...

4 yorum:

  1. photoshop candır, kolaydır ve uçsuz bucaksızdır (=

    YanıtlaSil
  2. Bir esrarın içinde bir sır,
    bir sırrın içinde de esrar olurum.
    İşte bunun gibi,;
    bir mechulün içinde bir malum,
    bir malümun içinde bir meçhül olurum.

    İşte ben buyum...

    Seni aradığımda çıkmaz sokaklarda yolumu bulur,
    seni unuttuğmda put alanlarında kaybolurum.

    İşte ben buyum...

    Bir İsmail gibi bilerim bıçağı bir bilinç olur;
    bir İbrahim gibi koç olur, kurban olurum.

    İşte ben buyum...




    Not: Bir maniniz yoksa sizi sayfamıza davet ediyorum. Bir dostluk kahvesi, dostluğumuzu daha da pekiştirecektir.

    YanıtlaSil
  3. Hero of Darkroom;
    Galiba öyle. Ben de ufacık bi mumla bakabildim ama... Hayırlısı. Kaybolmasak bari.

    Profösör
    Siz de berhüdar olun.

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)