1 Nisan 2012 Pazar

Allah kahretmesindi, sonuçlar açıklanana kadar konuşmak istemiyordum. Hatta bu sınavı hiç umursamak da istemiyordum. Nasıl geçtiğine dair mi fikrim de yoktu üstelik. İnatla soruyorlardı. Ben de bilmiyorum desem inandırabilir miyim? Bi tane inanan buldum. :) çok şükür. o da olmasa napacaktım. İçten içe sen de arama diyordum ama dostlarımı da merak ediyorum. Naptık nettik noldu. Enee face denilen bi zillet vardı. Dur bakalım. Enee orda da hiçbişi yok. Bak sen şu işe.
Neyse efenim ya, trt ye kadar bekleyeceğiz galiba. O sırada aramayın, aratmayın mümkünse. Aklınızda bulunsun. Sevgiler saygılar...

1 yorum:

  1. biliyorum kuzum böyle hissetcegini bildiğimden aramadm ve aratmadım bende aynı haldeyim hayallerimizi umutlarımızı girdgimiz bu sınavı herşeyi unutmak yaşanmamış saymak istiyorum. rüya görmüş gibiyim gerçekliğinden kuşku duyuyorum seni seviyorum bidenem kendine gelnce ararsın ...betüşün

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)