18 Nisan 2012 Çarşamba

Buraya yazmayı çok özlemişiiim. :) Cem Özkan ın dön bana diye bi şarkısı var. dinleyin onu. Arzuhan dan gelen yorumla "ağzına sıçmalık şarkı mı istiyorsun?" nıç nıç nıç. Ne biçim kelimeler öyle onlar. Ayıpçıl ayıpçıl. Hakikaten ben bu ara biraz bozmuşum ağzımı. 25 kr uygulamasına geri döneyim ya. Bozmuşum derken... Küçük küfürler. Kendi kendime bile edemem büyük küfürleri. Lan bi övünmeye durayım, kesin yakında onu da ederim ya. Kahretmesin. Ayy Cem Özkan'ın Bilmeni isterdim diye de bi şarkısı var. Ne güzel melodi ne güzel şarkı yaa... Üstelik ilk şarkıda dinleyince ben deee demiyorum ama ikincide birazcıcık diyorum :D
"Uzaklardasın şimdi... Dünya kadar.
Duymadım ki sesini... Ömür kadar.
Belki görmem yüzünü... Ölene kadar.
Eğer bir gün görmezsem seni yeniden şu hayatta.
Bilmeni isterdim bir şeyi.
Söylemek isterdim bir şeyi.
Seni ne çok sevdiğimiiiii... Seni ne çok sevdiğimiiii"
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)