31 Mart 2012 Cumartesi

Yine basit dedikodular yazmak için geldim. Şimdi günlüksüz kaldım ya ben. O yüzden mecburen bi yerlere yazmam lazım. O günlük benim değil gibi hissediyorum, yeni bi tane alayım bi ara ya. Öf.
Iııı... Bu gün sınav yerimi görmeye gittik. En arka sıra. Benim arkamda duvar var. Böyle tepeden bakıyorum millete; çünkü amfi. O anfi mi amfi mi? Çok karar veremedim. Hatta yazım yanlışı sorusunda çıkarsa anfi yapayım dedim, koskoca üniversite koskoca tabelaya anfi yazmış. Doğrudur herhalde. :D Nerden nereyi düşünüyorum yine... Sonraaa... Hah. Oturdum geçen yılın sosyal sorularını çözdüm. Eve gelince kontrol ettim, sinirim bozulur gibi oldu. Mübarek okumamışım sanki soruları. Soru cümlesini okumadan kafasından soru uydurup onu cevaplayan bi tane daha öğrenci bulun bana, nolur. Bulamazsanız ben varım. Öyle bi insanım. Özgünlük dedik, sanatçı ruh dedik, ilginçlik dedik de salaklık demedik herhalde. Otur soruları cevapla annecim, sana ne soru uyduruyorsun falan? Neyse dedim, önceden yaşadın heyecanı iyi oldu.
Aslında dün gece yazmıştım, heyecan meyecan yoktu. Sonra sabahın dokuz yirmi beşinde babannecim aradı, benim ilkokul diplomam var ama gayet yaşıyorum. stres yapma dedi. Evet sayın seyirciler, son derece ilginç bir örnek bence de :D O kadar çok stres yapma dedi ki, önceden literatürümde bu kelime olmamasına rağmen eklemek zorunda kaldım. Sonra annecim çıldırttı bi ara beni. Ben YGS yokmuş gibi davrandıkça onlar "bak var öyle bi şey Valla bak" moduna girdiler. Sonra Arzuhan mesaj attı. Biraz da o heyecanlandırdı. Ben kimseyi aramadım. Betül ü bile. Niye böyle yapıyosunus gızım... Kerime yi aradım, telefonu kapalıydı her zamanki gibi. Annesini aramadım. Sibel Teyze aradı. Ve halam. Ve dedem. Ve diğer dedem. Ve annanem. Başkaaa... Hah Seda aradı, şu süslü kuzenim. Ve Ege. Süssüz kuzenim :D Perin le yıllardır mesajlaşmamıştık, mesaj attı. Sonra Emine, Büşra Önen ve daha nicesi... Allah kahretmesin hepinizi. Tabi kabullendim sonunda, "tamam lan, biliyoz heralde olduğunu... üüüü... " dedim içimden. Sonra kalbime bi sıkışmalar, bi öküz oturmalar oldu. Çeşitli saçmalıklar... Yanında olacağım ayağına daha da zorlaştırdılar durumu. Biraz anlayışlı olsanız canınız çıkar di mi? Bi düşünseniz. Rakibiz tabi. Ben vebale girmeyeyim diye mesaj atmadıkça olanlara bakın sayın seyirciler... Biraz da yürüdük üniversitenin bahçesinde. Horozlara, tavuklara falan baktık. Kümesin içine tıkışı tıkışı (Böyle bi kelime var mı bilmiyorum) vermişler.
http://farm4.static.flickr.com/3172/2625696772_5f0d34607a.jpg?v=0
Gittik bi de yemek yedik dışarda, iyi oldu hoş oldu. Alışveriş yaptık. Octavia aldım. Sen ne güzel bi çikolatasın ya. Ne tatlı şeysin sen öyle. Uuu yerim seni yerim yerim.


Bi de ben buna takmıştım bu ara. Doyurucu ya...Ordan oraya koştururken kantine uğramaya bile üşenir olmuştum. Eve depolayıp çantama atıp çıkıyordum habire. Ve Eti susamlı çubuk üstüme yapıştı. Bir zamanlar elmanın üstüme yapıştığı gibi. Seni artık elmayla hatırlayacağız diyorlardı. Annem de yoğurtla hatırlar herhalde.
Uzun zamandır da böyle post yazmamıştım hee. Özlemişim. :)
Babamın tek derdi ben kazanıp gidince odamı ne yapacaklarıymış. Yine en çok seni seviyorum, en az strese sokan sensin babam.
Benimki kadar iğrenç espiri anlayışı olan bi kardeş daha var mı ya. Biraz strese sokayım şunu diyip ameno yu ygs versiyonuyla söylüyor. Sonunda çıldırıp cimcikleyince gitmek zorunda kaldı.
Hah devam edeyim... Iııı başka naptım.
Niyeyse yarın sınavım süper ötesi geçecekmiş gibi bi his var içimde. Anlamlandıramadığım... Çok ilginç değil mi gerçekten? Buna ciddi ciddi inanıyorum. Son kendini kandırma turları mı bilmiyorum da :D öyle işte.
Çağla yedim ben. Bi de aklımıza uçkun geldi. Van dayken yerdik. Özledim ya.
Hep de yemeklerden bahsediyorum bu gün :D Ehehe. Napcan işte... Başka nötr bi konu bulamadım şu an.
Sonraaaaaaa...
Eski yazdıklarımı okudum. Kendi yazdıklarımdan etkilendim. Bu da çok hoş bi his. Bi an yazan kişiye özeniyorsun ve yazan aslında kendinsin. "Aynı nehirde iki kere yıkanamazsın" sözü var ya. Onun gerçek olduğuna şahit oluyorsun. Her anım o an gibi olsun ya, diyorsun. Hayır o an gibi olmasın. Daha güzel olsun? Hı olmaz mı?
Zaten aklımda yine bi şeyler kuruyorum. Şu sınav bi geçsin de. "Bakalım Mevlam neyler neylerse güzel eyler."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)