20 Nisan 2012 Cuma

Bahar geldi. Ali ata bak. :D

Atatürk Dede ve yanındaki masum çocuk :)
 "Alın teri"
 kırmızı lale?
 yağmur sonrası pembe
tomurcuklar açarken...


Çok hikaye anlatasım var sevgili dostlarım. Ama çok da üşendim neyse bi başlayalım bakalım...
Mm. Öncelikle hayatımın diğer insanlar tarafından sık sık vurgulanan bi dönemindeyim. Etrafımdaki insan güruhunun heyecanlarını hüzünlerini falan görüyorum. Sanki ben onlardan biri değilim. Ama öyle olmalısın diyorlar. Senin de kalbin atmalı "Aaaa yarın sonuçlar açıklancaaak! Delireceğiiiim! Artık açıklansııın" diye bağırmalısın diyorlar. Niye bu dediklerini yapmıyorum bilmiyorum. Kevser in dediği de çok mantıklı gelmiyor açıkçası. Ben umursuyormuşum ama içime atıyormuşum millete de umursamıyorum diyormuşum. Yahu içime atsam içim dolu olur, e tık yok? Neyse efenim. Fena, berbat bi sonuç gelmedi çok şükür. on bin. iyi geldi iyi. :p
bu ara çok fazla hayal kuruyorum ve olacağına da inanıyorum üstelik. şu pilot hayaliyle başlayayım. başkasına özendim itiraf ediyorum. hem de çok pis özendim. şimdiye kadar niye aklıma gelmediii. at binmek, rafting gibi şeyler aklıma geliyordu da nasıl olur da pilot olmak aklıma gelmezdi! hayali bile güzel. hayallerle mutlu olunca kendimi yemeğin buharıyla doyan insanlara benzetiyorum.
Yüzüm yanmış. Şimdi ben beyaz tenliyim ya, çok yanıyorum. Eskiden her dışarı çıkışta güneş kremi sürerdim. Zaten tesettürden ötürü bi yüzüm bi ellerim gözüküyor. Şimdi güneş ihtiyacımı karşılamam gerektiğini düşündüğüm için krem sürmüyorum. Ama güneş çok yararlı bi şey değil bence. Hatta günlük 16 dk mı neydi, bundan fazlası zararlıymış. Plajlarda filan güneşlenmek, yararlı olduğunu düşünmek yalan yani. Yok öyle bi dünya. Hatta direk cilt kanseri. Al başına belayı. Kemik gelişimi için önemli. Bebekler, çocuklar için yani. Yetişkinlerin gelişen bi kemiği yok zaten. Dinleyin beni sevgili okuyucularım.
Sonracıııımaaa... Ay uykum geldi. Uyusam güzel olur.
Gazlar testim var. Ama çok pis hızlı çözerim bitiririm hemencicik İnşallah. :D
Allah ım susuzluktan ölen insanlara, yardıma muhtaçlara yardım etmeyi bize nasip et. Amin.

1 yorum:

  1. Günlük 16 dakka ilginçmiş doğruusu. zaten 16 rakamının bir gizemi var bunu biliyorum ben.

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)