4 Nisan 2012 Çarşamba

Hıhı ben geldim. :) Değişik oldu di mi... Evet değişik oldu.
Aa blog yazmamışsın dedi biri, buraları takip edenler de varmış efendim. Meğersem zannettiğim gibi sadece resimlere bakılmıyormuş. E o zaman yazayım dedim ben de.
Bu güüüün noldu. Bu gün günlük yazdım ama aynı bloga yazdığım gibi saçmasapan yazdım. Sonra ben bile anlamadım. "Baaazen... Ne yaparsan yap olmuyor bazen." Dinleyin bu şarkıyı, çok güzel. Ben çok seviyorum.
Şimdi saat gecenin 1:57 si. Birine yakalanırsam çok fena olabilir. Gerçekten. Ama nasıl bi cesaretse bendeki. Oturuyorum öyle. Aslında kızınca da az uyuduğum için kızıyorlar. Yazık buna da... diyorlar içlerinden. Duyuyorum.
Yok yok daha duymuyorum. İçinden geçenleri duymaya başlamadım daha. Ama bazen hissediyorum sadece. Birazcıcık... Bu aralar o da azaldı gerçi.
cinnet. ne değişik kelime. cennetle aynı kökten geliyor. çok tuhaaaf...
saat 2.23
yatağa birden yatıp uyuyasım geldi ama en az 1 saatlik işim var. hatta daha fazla. öf. üstelik bilgisayardan kalkasım da yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)