23 Ocak 2011 Pazar

Tesadüf

Hani bazen anlatılır; tesadüfi olaylar, bir takım ilginç şeyler … Ben hep ‘bunlardan ben de yaşasam ne sarar hehehe…’ diyen ama bir türlü yaşayamamış insan takımından biriy(d)im. Aramızda kalsın, arada sırada ortamı hazırlayıp ‘Aaa sen miydin?’ gibi tepkiler vermek de aklımdan geçti; ama yapmadım, yapamadım. (burda bağlama girer: diuv diuv diuv) taaaaaam yaa abartmayın, sanki hepiniz her gün yaşıyorsunuz o tesadüfi olayları. Hıh :p Neyse… İşte ben geçen gün hayatımda ilk defa böyle bir olay yaşadım. İyi ki yaşadım, çok komikti. Hala aklıma geldikçe gülüyorum. Yalnız yanlış bişi söyleseydim şimdi komik olmayabilirdi. Neyse süprüsü kaçmasın, olaya geçelim:
 (Dersimiz boştu, telefonuma bi mesaj geldi)
05…78: Nbr .d
(Yurttaysan en tanımadığın insan bile biraz uzaktan akraban gibidir. Bu yüzden de kimse çekinmez, gecenin bir  vakti tüm odaları dolaşıp ‘Bedava sms’i olan var mıııı?’ diyebilir. Senin de telefonda işin yoksa verirsin telefonu; ne de olsa gün gelir devran döner, bi gün senin de işin düşer. Morlum, benim lise birde yurtta aynı odada kaldığım yakın arkadaşım. Bana bilmediğim bir numaradan atsa atsa o mesaj atar. Bu kısçenin hatları turkcell ve vodafone; lakin benimki avea. Ben ona bedava atıyorum; ama o bana atamıyor. İşte bu caaanım arkadaşım her seferinde farklı numaralardan mesaj attığı için ben o numaraları kaydetmem. Morlum’un son zamanlarda sıkça mesaj attığı numaranın son rakamlarının içinde 7 ve 8 vardı, onu hatırlıyorum sadece. Baktım bu numaranın sonunda da 7 ve 8 var… ‘Enem, Morlum bana mesaj atmış’ diyerekten ben de cevap attım : )
Rengarenk: İyi canım senden? :)
05…78: Bn de iyiym .d
Rengarenk: Mat yazılısı olduk. Felsefi Genç’le konuşuyorum.
(Hani geçen gün özledim adlı yazımda bahsetmiştim bu gençten. Durduramadım kendimi mesaj attım ona; ama nedenini bilmediğim halde çok soğuk ve aksi davrandım. Neyse… Benim Morlum tanır FelsefiGenç’i. Ben yurttayken de onunla çok felsefi tartışmalar yapardım, Morlum da bilirdi ne konuşup, tartıştığımızı...)
05…78: İyi slm söle. .d
(İşte bu Morlum’dan beklenmeyecek bir davranış, normalde cıncık bıncık eder ne konuşuyorsunuz diye, şimdi selam söyle diyor. Zaten bi canım tatlım bile demedi, bana sinir mi oluyor bu gün ne… Herhalde konuyu kapamak istiyor diyerekten pek üstünde durmuyorum. Kırmadan ve dalga geçtiğini düşünerek şöyle diyorum. )
Rengarenk: Söyleyemem ki .d
(Söyleyemem çünkü FelsefiGenç Morlum’u tanımıyor. Sadece birkaç defa adını duymuştu. Onu da başkasına anlatırken duymuştu. FelsefiGenç’le sadece felsefi konular konuşurduk, hayatımdaki manevi olayları anlatıyordum. Bu yüzden de Morlum’un hiç lafı geçmedi.)
05…78: Şaka yaptm zatn sölemeni beklemiodm .d
(Bozuldu mu naptı bu kız… Şimdi sen o .d’ye bakıp ‘gülüyo işte ne bozulcak yeaa?!’ deme. Bazı insanlar o .d  işaretini noktalama işareti olarak kullanıyor.)
Rengarenk: .d he he… Sen napiyon?
(He he diyim de ortamın soğukluğu gitsin. Bu konuyu kapatayım da biraz ondan bahsedelim bari.)
05…78: Furkan dn müzik atiom .d
(Morlum’un o okulda iyi anlaştığı iki erkek vardı. Biri Furkan biri Safa. Bi de Morlum herkesten blututla müzik atma kapasitesine sahip bi insandır.)
Rengarenk: .d umarım fazla hafıza vardır da hep aynısını dinlemek zorunda kalmazsın .d
Bunun aynısının tıpkısıydı!
(Ben lise birdeyken telefonum Samsung E250’ydi. Babam fazla cömerttir, bana 4 gb’lık hafıza kartı yollamıştı. Oysa telefon 4 gb desteklemiyor. O yüzden biz yine telefonun belleğini kullanıyorduk. O da kısıtlı olduğu için 2 ya da 3 müzik alabiliyordu. Morlum bu atabildiği iki müziği gece gündüz dinlemeyi adet haline getirir, şarkıyı duyunca midem bulanacak kadar abartırdı. İşte o yüzden umarım fazla hafıza vardır dedim. Aslında epey komik bişi söylemişim onun için :D )
05…78: Umarm .d .d
(Neeeöyyy yaza yaza ‘umarım’ mı yazdın uleynnn ne güzel espri yaptım ben. Allah’ım Ya Rabiiiim! Şimdi ne dicem yaa ben?!  Neyse ben de güleyim, dokuz doğurup ne cevap atacağını düşünen o olsun.)
Rengarenk: .d .d
(Bekliyorum… Bekliyorum… Ve bekliyorum… Gelen mesaj yok. Noldu bu kıza yaa… Kesin bana kıl oluyor hee. Neyse yine büyüklük bende kalsın :P (Ne büyüklüğünden bahsediyorum ben de anlamadım.))
Rengarenk: Fizik yazılısı canıma okuyacak yaa… Off. Çok kötü.
(Evet gerçekten çok kötü.)
05…78: Boswer ya kafaya tkmaya degmz .d
(Burda onun 'benim de kötü yaa' demesi lazımdı. Bu ne böyle sanki hepsi süpermiş gibi, mütevazılıkla birlikte bana akıl veriyormuş tiplemeleri?! Neyse olsun. Doğru diyor kız, kafaya takmaya değmez. La değer nereye değmiyor töööbe töööbe…)
Rengarenk: 1 düşüyo şu anda… ? Sanırım değer.
(Ne soğuk davranmışım ben de, insan bi gülücük atar. Ama bozulmuştum napiyim. :P )
05…78: Bunu bilmiodm
(Tabi bilmezsin, anca hava at. (Yazık ya hava attığı da kafaya takmaya değmez demesi hee :D Ne kadar alınganım) Neyse kıza da çok soğuk davranmayayım, sonuçta arkadaşım. Bi espiri patlatayım ortam yumuşasın.)
Rengarenk: .d ehe. O zaman neymiş? Ders çalışmayı bırakıp kopyaları hazırlıyormuşuz .d
(Gören de her sınavda full kopya çekiyorum sanar. Ne kopyası yaa… Tabi ki çekmiyorum. Hele ki fizikte. Bi tane çektiysem noooliyim komser abiii… İşte çekemeyince anca esprisini yapıyorsun. Ayrıca o sırada canım çalışmak istemiyordu; ama sonra köpek gibi çalıştım…)
05…78: Ewt o da olablr .d(Aferin şöyle yola gel, yapmayacağımı bildiğin halde söylediğim şeylere 'haklısın' tepkisi ver :) )


İyi yöntemmiş di mi? :p
kopyanın kitabını yazmış adamlar...
Rengarenk: .d yaa ilk yazılıma çalıştım. 45 aldm. 2. Ye çalışmadım 40 aldım. Baktım 5 puan fark etti. 3. Ye de çalışmayayım bari… .P
(Ben de ne yemişim hee :D İnekledim ya resmen... Bi gece 4'e, bi gece 2'ye kadar çalıştım. Üç günde tüm dönemi öğrenmeye çalıştım desem yeridir. Neyse o sırada bu redbull içmiş kanatlanmış tavrımdan eser yoktu. O yüzden bunu demem normal. Sonra 65 aldım. 3 düştü. :p)
05…78: Sn blrsn de ortalamann 1 oldgnu unutma bnce..
(Anca boz sen. 1 olduğunu unutmaymış. Bi gün senin başına da gelir, görürsün. Hıh! )
Rengarenk: .d onu unutmak imkansız zaten .d
(Ne kadar iyi bi insanım, görüyorsunuz... Bozmamak adına her şeyi yapıyorum. :p :) )
05…78: Okulda msn..?
Rengarenk: Evet.  Millet voleybol maçına kaçtı. 4 kişi kaldık.
(Zavallı ben, annemler ikinci dönem kullanırsın diye diye kaçmama izin vermiyorlar. Sonunda yanacak onlar, içima acıya acıya...)
05…78: Bn de mactaym .d km war sndn bska..?
(Enee onların da maçı varmış. Sanki söylesem tanıyacak heee... Neyse söyliyim. )
Rengarenk: Ne maçı? Nuray, Hüdai, Kevser
05…78: Valeybol  maci var ya bzm okuln. Yenldk zatn .d
(Valeybol, valeybol, valeybol. Aaa onların da vAleybol maçı varmış.)
Rengarenk: Ayy yazk. :) Gerçi bizimkiler de kaybedecek gibi görünüyor.
05…78: Ole zatn .d
(Öyle zaten derken? Ne ezdi la bizi... Belki yenerdik, bi umudum vardı az da olsa.)
Rengarenk: Fen liseleri pek bi sönük kalıyor .d ehe… :)
(Doğru Valla, gariplerim yazılıdan yazılıya, okuldan dershaneye, testten teste atladığı için antreman bile yapmaya vakitleri olmuyor.)
05…78: .d .d
(Böyle cevaplara da sinir oluyorum, arkadaşım ne yazcam sen böyle gülünce. Ne dicem, 'çok güzel gülüyorsun' mu?!)
Rengarenk: Sen bi takımda değilsin di mi?
(Biz Morlum'la basket oynardık lise birdeyken. Ben çok severim basketi, spor izlemektense oynamayı severim. )
05…78: Aslında istedgm takima girermde bn grmiorm .d .d
(Hihihii :) )
Rengarenk: Vay! :) .P
05…78: Erkek valeybl takimina grmstm ama sarmio die cktm .d
(Bu kız da ne komik, ehe ehe... Sonunda açıldı yavrucek, haha erkek vAleybol takımı. :) İyi espri yaptı. Beğendimm )
Rengarenk: .d ehe ehe .d
-Burda mesaj atmayı kesti, okul çıkışına denk geldiği için Morlum’un telefonu İrem’e verdiğini (telefonun sahibesi) ve o yüzden cevap atmadığını filan düşünüyorum ben saf saf. O yüzden ben de bi şey atmıyorum.-
05…78: Rengarenk yarn okula fzk defterini getirr msn..? Fotokopi cektircektm de .d
(Numara yabancı, gözlerimi pörtledi, tekrar tekrar baktım. Numara sabah mesaj attığım numarayla aynı. İyi de ben Karabük'teyim, Morlum Nevşehir'de. Defteri nasıl götürecem yaw...)
Rengarenk: Tamam. Sn kmsn? .d
(Burda şoklardayım zaten...)
05…78: Bn Güleç .d
(Okuldan, çok güleç bi velet. Geçen fizik yazılısında da defterimin fotokopisini çektirmişti. Zaten o defter bi benim işime yaramıyor :p )
Rengarenk: Yaa bi dakka ben tüm gün boyunca seninle mi mesajlaştım?  Tlf bozuldu herhalde.
(Lise 1'deki telefonum arada sırada böyle yapıyordu, gelen mesajın ismini bi öncekinin göndereniyle getiriyordu karşıma. Burda hemen geçmişe baktım, ne yazdım ben bu oooğlana, umarım rezil olacak bir şey yazmamışımdır diyerek... )
05…78: Ewt.d bnmle konstgnu bilmio mydn .d ?
(Hee biliyordum, o yüzden 'tüm gün seninle mi mesajlaştım?!' diyorum. Töööbe töööbeee....)
Rengarenk: Ne! .d .d .d Hayır ya!.. Benim lise 1’den Morlum diye bi arkadaşım var. Bunun telefonu turkcell. Bana hep okuldaki avea arkadaşlarından mesaj atıyordu. Ben de sorgulamadım. Yine o sandım. Haha :) Hay Allah’ım… Ben sana FelsefiGenç diyorum. İnsan bi o kim der. Morlum onu tanıyor. O okulda da Furkan vardı. Erkek voleybol takımı derken de dalga geçiyor sandım ya. Ben num. I yanlış mı kaydettim acaba...
(Meğer bana verdiği numarayı kaydetmeyi unutmuşum :D Sonra da silinmiş gitmiş. Nasıl da kendimi anlatma telaşına girmişim, her şeyi açıklıyorum tek tek. )
05…78: Tam dramatik olms .d .d kndmi tantmadgm icn kusura bkma .d .d
(Dramatik? Dramatik değil ya o, neyse. Doğru, ilk defa mesaj attığın insana numaranı vermiş olsan bile 'ben Güleç' demelisin.)
Rengarenk: .d öff .d ben de diyorum bu kıza nolmuş… Normalde canım cicimden geçilmez konuşması. Yurtta bi yıl dip dibe kaldık ne de olsa. Sen adımla hitap etmesen ben bi hafta daha Morlum’la konuşuyorum sanıp senle konuşmaya devam edebilirdim .d .d
05…78: .d .d zatn bn de sabhleyn snn iyiyim canm yazmana sasirmistm .d .d
(Tabi şaşırırsın ben öyle şey demem. 'Canım' yazmışım yaa öhöh ehehh)
Rengarenk:  Kusura bakma yaa… Ya kızla 1 yıl birlikte uyuduk kalktık. Tabi canım derim. .d Senin olduğunu bilmiyordum. Neyse bu şoku da atlattığıma göre… :) Yarın defteri getiririm.
(Uyuduk kalktık demem de kötü olmuş. Ama doğru yani, dipdibe bir yıl geçirdik. Yalnız fark ettiysen, sabahtan beri konu açmak için uğraşıp duruyordum. Güleç olduğunu öğrenir öğrenmez konuyu kapatayım diye uğraşmaya başladım.)
05…78 Yok ya bn nie kusura bakayım .d asl sn kusura bkma .d .d

Sonra mesajlara bi de Güleç bunu yazmış ben bunu yazmışım diye bakınca, çocuğun aslında beni bozmamak için (Morlum'a söylesem mantıklı olan ona söyleyince saçma sapan olan) cevaplarımı bile idare ettiğini fark ettim. Yazıııık dedim, çok acıdım. Gözümde iyi bi yere geldin Güleç, değerini bil ;)

12 yorum:

  1. valeyboldan sonra tıkandım galiba nefes alamıyorum :D lan çocuk da baayaa iyi konuşmuş ha .d

    :D :D

    YanıtlaSil
  2. :D:D Ben de şaşırdım, okula gidince 'aslında saçma sapan şeyler söylemişim niye öyle cevaplar verdin' dedim, lafı geveledi filan, hiç bozmadı beni. Çok sevindim, sonunda adam gibi bi arkadaşım olacak :D

    YanıtlaSil
  3. Çok güldüm :D Ben başları okurken seni işleten biri olduğunu düşünmüştüm; işletenler genelde geçiştirme cevaplar verirler ya. :)

    YanıtlaSil
  4. Okudum.. Okudum.. Santrallerim karıştı trafikten...

    YanıtlaSil
  5. Seyacim,
    Haklısın o da olabilirdi. :D Ama ben yanlış anlamışım meğersem :)

    Profösör,
    Hehe :D Çok mu karışık olmuş? :D

    YanıtlaSil
  6. Ben yaşlıyım ya, olacak o kadar. Sen hoşgör beni..

    YanıtlaSil
  7. Ne alakası var efendim? Yaşlı değilsiniz bence. Hem olsaydınız bile yaşlılar olayları daha iyi algılıyor bence. Tecrübe ;)

    YanıtlaSil
  8. ha ha gülerek okudum şirinem süper yaa =))

    YanıtlaSil
  9. Belki ilginizi çeker; mimlendiniz.:))

    YanıtlaSil
  10. "Melancholy" isimli videoyu ve bu videoya verdiğim başlığı düşünerek yorumlarınızı sayfamda bekliyorum. Merakımı bağışlayın lütfen..

    YanıtlaSil
  11. Bu arada "Değerler Eğitimi" hakkındaki görüşlerinizi sayfamda paylaşmanızdan memnuniyet duyacağız.

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)