8 Şubat 2011 Salı

Pişt!

PİŞT!
Ben geldim... 
:)

4 yorum:

  1. tatilde gezilmiş anlaşılan .p hoşgeldin o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Bu bloğa tesadüfen uğramadım ben. İnsan kendi kendine hoş geldin diyebilir kendi evinde ama, bir başkası burayaya geldiğinde benim gibi biri kapıyı açarsa, senin bize hoşgeldin demen gerekir.

    “Var olmak tesadüf değilse, aşk tesadüf olabilir mi?”  sözünü ben de beğenirim. Ben de kaderciyim. Çünkü; kaza ve kader amentünün esaslarından dır. Onun için tesadüf yerine tevafuk kavramını kullanıyorlar şimdi. Tesadüfün derin bir anlamı yoktur. Oysa varlık sebebimizin bir hikmeti olsa gerek.

    YanıtlaSil
  3. Sinek Valesi;
    Hem de ne gezdim! Üşenmesem yazacağım. Tabi üşenmezsem uzatırım onu da siz üşenmeyip okur musunuz bilemiyorum :D
    (Ne cümle kurdum bea)

    Profösör;
    Hoş geldiniz efendimmm hoş geldinizzz sefa geldinizzz (uzattığım için tam misafir ağırlıyor gibi oldum di mi :D )
    Hmm tevafuk. İlginç bir bilgiydi...

    ikiekmekbirmaltepe;
    Sağol :) bu arada isim değiştirmişsin hayırlı olsun.

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)