15 Eylül 2010 Çarşamba

Msn' e Yönlendirilen Konular...


Yahu, baktım başkalarının sayfalarına attığım yorumlara gelen yorumları göremiyorum msn'e yönlendirdim. Yönlendirmez olaydım! Msn'in bildiğiniz 'dıdımm' sesi geliyor gelmesine de sayfa açılmıyor. Bir de yazmışlar oraya hata var filan... 'Bir saat içinde geçmezse bize mail atın' demiş. 'bi çağrı at ben dönerim sana' der gibilerinden. Nasıl sinirlendim nasıl... 

Bi de ben bu blog şeysine yeni alışıyorum. Yeni oyuncak alan her çocuk gibi heyecanlıyım. Her bir yeri didik didik görmek istiyorum. Öyle bir durumdayım. 'Aha yorum gelmiş' diye sevinip tam açmak istediğimde hata demesi ne kadar kötü bir duygu biliyor musun? Tam buna sinirlenmem geçmişken bir tane daha yorum geldi. Kırmızının tonlarına bürünmeye başlamıştım. 

Bir yandan da hazır msn açmışken arkadaşım E. yle konuşuyorum:

 R: üfff blogda gelen yorumları göriiim die adresime yönlendirdim, mesaj geldi dio, ama geleni göremiom hotmail arızalandı, nasıl sinir bi durum
E: oyy şu an seni görebiliorum
R: görüosan şu an napıorm bil bakalım
E: çikolata yiyosun
R: hayır( Bu sırada ben kih kih gülüyorum tabi; çünkü aklıma bir anı geldi.)

Aklıma gelen anı: Babam dedeme msn'den 'ne yapıyorsun?' diye sorunca dedem 'hadi bil bakalım ne yapıyorum?' der. Tabi babam cevabı biliyor. Çünkü dedem yıllardır bunu her söylediğinde ekrana hareket çekmektedir.
(Anıdan sonra konuşmaya devam edelim:)
 
E: mmm bilemedm yahu
R: xD xD
E: ya söleseneeee
R: oturuodm, bişi yapmıodm ( gerçekten. xD)

Sonunda kendimi 'ece' çikolatayla (Not: Yeni paketi çok hoşuma gitti.) sakinleştirmeye karar verdim. (cidden E. beni tanıyormuş hee, yurtta bir yıl aynı odada kaldık tanısın bi zahmet :) )  Gittim geldim, eneee (Evet, Fırat okuyorum) açılmış. Hemen bir heyecanla açtım. Meğer kimse yorum morum atmamış. Kendi yorumumu da adresime yolluyormuş! Hırrr... :@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)