7 Eylül 2010 Salı

Bizi en iyi anlayan okuyucu: Kendimiz...

Merhaba...
Bu blog şeysinin ne işe yaradığını sorguluyorum. Evet diğerleri gibi bu da bir işe yaramıyor xD Ama bendeki her şeyi öğrenme isteği bu konuda da dürtüklüyor. 'Hiç değilse fikrim olur' diyerek işe koyuluyorum. Bakalım neler öğreneceğim... Aslında blog güzel bir şey içimdeki her şeyi dökebilmek için özellikle de... :) Kendime kendimi anlatmak kadar güzel (ve saçma) bir şey var mı ki? Hoş, buna neden siz de şahit olmalısınız onu bilmiyorum.
Daisy adlı üyenin de bir blogda yazdığı gibi:

'Zaten her zaman herkesin bir okuyucusu vardır, o da kendisidir.' 
Şimdilik bu kadar. Evet, hıhım, evet, bu kadar...

2 yorum:

  1. sevgili rengareng.Hoşgelmişssiniz.
    Blogda vakit öldüren ve tıp isteyen biir ösese öğrencisi daha.
    bu hikaye hiç yabancı gelmedi nedense.
    buna bir çözüm bulunmalı. acilen. yoksa bizi unut tıp. tıp.

    YanıtlaSil
  2. Hoş buldum :)
    Off inanmazsın blogu kapatmaya karar vermiştim. O niyetle girdim caaanım bloguma... Ama şimdi 'yine' cayıyorum.

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)