3 Haziran 2011 Cuma

Ne biçim

Hem de ne biçim güzel resimler çekiyorum ben. Ne biçim! :D
Dedikodu kötü bişi. Ben yapmışım. Şimdi üzüldüm. Söyleyemedim de... :(
Bu gün okulda Esma, Büşra, ben neyse bütün sınıf diyim fotoğraf makinesi üzerinde yoğunlaşmıştık. Çok güzel fotoğraflar çektik. Çok beğendik.


Bi de dut yedik biz. Onu da ne biçim de yedik!



Çok büyüdük. En birinci biz olduk.

Model diye çok güzel bi grup varmış. Pembe mezarlık diye de şarkısı var çok hoşuma gitti. Büşra dan öğrendim ben de.

Haydin sağlıcakla... :)

4 yorum:

  1. Takdir ettim seni.. Daha da fazla fotoraflar paylaşalım sayende..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. :) Paylaşalım profösör! Paylaşalım... :)

    YanıtlaSil
  3. hey söylemiş miydim sen yakın plan fotoğraflarını çok güzel çekiyorsun. Hatta şu papatyanı masa üstü resmi yapmak isterim izin verirsen

    YanıtlaSil
  4. hihi teşekkür ederim, çok mutlu oldum. tabi tabi al senin olsun, izin vermek ne kelime :)

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)