14 Haziran 2011 Salı

dikkat: bu yazıda büyük harf yoktur.

dikkat: bu yazıda büyük harf yoktur. 

cd satan amca bi tuhaf. geçen gittiğimde leon var mı dedim "ıııı... satmıştım ben onu. aşk filmi di mi o?" falan diyip bi yandan da etrafına bakıyordu. ben de yerini arıyor sandım. yaklaşık 3 dk sonra aşk tesadüfleri sever var o da aşk filmi dedi. leon yok mu dedim. onu iki yıl önce satmıştım, yok dedi. gıcık oldum.

bu gittiğimde de aşk tesadüfleri sever i alacaktım. ama aklında kalmasın seyirci, geçen sefer söyledi diye değil. okulda yarısını izlemiştim, diğer yarısını merak ettiğim için alacaktım. altı lira tuttu. beş alın dedim, nasıl işse kasa hep boş. sence 4 bozuk liranın bulunması mı daha kolaydır 5 liranın mı? güya yan mağazalarda yokmuş 5 lira. 4 bozuk lira varmış. bulamıyorsan bulama. klasik satıcı yalanlarını söyle bari. abla kurtarmıyor, bana gelişi bu kadar. cd si bile kaç lira ki bunun. bu dvd ler kaliteli olduğu için pahalı. ne bileyim, kullan biraz hayal gücünü. orda o parayı alıp bozdurup getirmek vardı ya neyse.
bundan sonra bozuk bozuk taşıyıp aaa yanımda da bu kadar varmış demezsem o adama. nefret ediyorum şu pazarlık işlerinden. normalde hiç yapmam. direk denilen fiyata alırım, ama biri gidip pazarlık yapıp yarı fiyatına alınca da insanda kazıklanmış hissi doğuyor. ki öyle oluyor zaten. bi de pazarlık sünnettir.

hala aileme arkadaşlarıma davrandığımdan kötü davranıyorum. gıcık insan ayşe nur.

okul bitti sayılır.

içim sıkılıyo.

kerime ye gitmek istiyorum.

yaz onu.

1 yorum:

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)