8 Temmuz 2011 Cuma

Hayalim...

Epeydir girmiyordum bloguma, gerçi bilgisayardan çıktığım da yok. Evde Ahmet'le sürekli kavga halindeyiz. Genellikle şu cümleler geçiyor: "Asıl sen fazla girdin!, Hayır daha bir saat bile olmadı!, Ahmet çok gıcıksın yaa..." Neyse. Sonunda saatleri telefonuma kaydetmeye karar verdim. Bi de geçen gün program yaptığımda internette ne kadar çok takıldığımı fark ettim. Ama hala bi değişiklik olmadı. Bilmiyorum, içim almıyor.
Fotoğraf yarışması vardı ya, birinci oldum. :) Çok sevindim. Arkadaşlarım ve siz destek vermeseniz olur muydum bilmiyorum ama... :)
Şu facebook'un yeni sohbet sistemini sevmedim. Bi saat o yeşil ışıkları milletle eşleştirmeye çalışıyorum.
Canım sıkılıyor canım.
Bu gün çizdiğim resmi bitirdim. Bu sürrealist resimde, renklerin... zattırı zurt. Sadece hayalimi anlattım. Baca yaptırıp tüttürecektim kağıt yetmedi :p :)


Biliyorum çok güzel. Çizgilerin hepsini aynı yöne doğru yap demişlerdi. Bi de dışına taşırma. Umarım olmuştur :P

Cemil Belderdiye bi fotoğrafçı var. Tabi o adamın da çok güzel fotoğrafları var, yoksa niye anlatayım di mi? Bakın isterseniz. Güzel işte. Güzel... Güzel. güzel. gzl.

Buna üşenmeyip bakarsanız benim fotoğraf sayfama da bakın e mi: Rengarenk Fotoğraflar

Sefgilerle.

3 yorum:

  1. fotoğrafların bulunduğu sayfayı açamıyorum...

    YanıtlaSil
  2. yaa Evet. :( Cemil Belder için arkadaş olmak gerekiyor... Ama sitesi açılacak birkaç gün sonra. www.cemilbelder.com

    YanıtlaSil
  3. Bu arada;

    "Ben bir anneyim.." yazımızla, grafik tasarımımızla, müzik seçimimizle "Asahhara - Profösör" olarak dostluğumuzu daha da pekiştirmiş bulunmaktayız. Bu yazımız her ikimizin de sayfasında sevgili blogdaşlarımızla paylaşaım için yayınlanmaktadır.

    Bir türk kahvesi yorgunluğumuzu alır düşüncesindeyiz. Sevgi ve saygıyla sayfalarımızda bekleriz.

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)