17 Temmuz 2011 Pazar

Başlık aratma bana.

Ormanda piknik yaptık bu gün. Ama fotoğraf makinemin kartını evde unutmuşum. Makine vardı; ama kaydedemiyordu. Neyse, bi şey kaybetmedim galiba. Bu gün kanyon yürüyüşüne gideceğiz İnşallah. İki buçuk km falanmış. Bizim Ergün Abi, ben, Ahmet bi de Ergün Abi'nin arkadaşı Esma Abla'yla birlikte. Esma isimli insanları seviyorum, gerçekten. :)

Geçen de pikniğe gittik biz bi köye. O zaman baya bi fotoğraf çektim. Hala onları ayıklamakla meşgulüm.

Böyle tarihi kapıları olan Safranbolu Evleri vardı. O evleri sadece turizm amaçlı görüyordum, eskiden bu köyde o evlerde yaşayan birileri olduğunu düşününce çok ilginç hissettim. Cidden mi? falan diyesim geldi.

Her bilgisayara oturduğumda bıdı bıdı yapan kardeşlerden bi tane de bende var. Gidiyorum. Sırf çenesi kapansın diye. Bi gün kırıcam açılamayacak.

1 yorum:

  1. Kapıda bir gölge.. Senin gölgen.. Bu da ilginç..

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)