26 Nisan 2011 Salı

foto foto foto

Bi de nazarım değiyor diye üzülüyorum. Asıl diğer insanların nazarı değiyor bana. Ne zaman çok istediğim bi şeyi onlara söylesem o şey gerçekleşmiyor. E niye? Çünkü söylediğim kişinin nazarı değiyor. 
Neyse. Annemin dediği gibi: "Her şerde bi hayır vardır kızıııım."
İnşallah çok büyük indirime girer de bedava parasına alıveririz :D İnşallah İnşallah İnşallah...
Tabi ben hala söylemedim neyden bahsettiğimi :D "Fotoğraf makinesi" Martta çıkacağı söyleniyordu. Gördüğünüz üzre nisan oldu hatta mayısa yaklaştık. Geldi diye sevindik falan... Tam siparişi verdik kiii stokta kalmadığını öğrendik! Şimdi söyle bana bu nazar değil de ne?
Bi de merak ediyorum Büteyra'nın fotoğraf makinesini ne model? Evet. Öyle işte.
Fizik kimya biyoloji.
Odaklanamaz oldum artık. 
Şu makine artık gelse de içimin yangını geçse.

5 yorum:

  1. şeytan dedi ki :'' -hocaam masa tenisi için top almam gerek odanızın anahtarınmı verseniz de dersten çıkıp alsam olur mu '' diyerek pc lab a in. herkes dersteyken sen sessiz sakin otur pc e . şu kızın bloguna gir hatta.
    Bende tamam şeytan abi dedim ve burdayım.
    severim ben bu şeytanı.
    Canon Eos 400d. 18-55 ve 50mm de lenslerim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hihi :D Benim de sevesim geldi şimdi :D
    Acaba benim aklımda Canon 50D nerden kaldı? Senden diye hatırlıyordum. Demek 400d ymiş :)
    Peki şekercik şu sıralar tavsiye ettiğin, takip ettiğin fotoğraf makinesi falan var mı?

    YanıtlaSil
  3. canonun eos serisi diyorum.
    500d oabilir 550d. kullanımı hem rahat hemde yeni başlayanlar için ideal.

    YanıtlaSil
  4. Benim eski bir Pentax fotoğraf makinem var. Klasik..

    YanıtlaSil
  5. Büteyra,
    Çoook çok teşekkür ederim. armudun sapı üzümün çöpü derken alamayacağız galiba.

    Profösör,
    çekiyorsa süper...

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)