11 Nisan 2011 Pazartesi

Deli


En sevdiğin beş kişiye mesaj attığında dördü cevap vermiyorsa,
Ve yarın İngilizce yazılında çıkacak seksen kelimenin hiçbirini bilmiyorsan,
Yarışmayı kaybetmiş; ama kendini "Dünyada aç insanlar var. Ben hala yok yarışmaydı bilmem neydi gibi saçma konulara üzülüyorum" gibi cümlelerle tatmin etmeye çalışıyorsan,
8 GB'lık güzelim Rally USB belleğini arkadaşın kaybetmişse; ama en kötü tarafı da ona kızamıyorsan ve babana hesap vermek zorundaysan,
b.ku yemiş olabilirsin.
Ve tüm bunları görmezden gelip matematikçinin "sende iyi yönde ilerleme var" demesine seviniyorsan...
Boşuna inkar etme. CİDDEN DELİSİN KIZIM SEN!
:)

5 yorum:

  1. sen varya dehşet bişeysin ben olsam kendimi dört duvara kilitlemiştim şimdiden :D olumluluğuna özeniyorum wala :D

    YanıtlaSil
  2. Delilik veliliktir demiştik bir zamanlar. Deli olduğunda bütün sorumluluklar üzerinden düşmüş oluyor. artık delisin ya bir anlamda ne yaharsan yeridir. Buna da şükür aylar sonra biloğuna asıl meknına dönmekten seni kutluyorum...

    YanıtlaSil
  3. keşke bütün deliler senin gibi olsa :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  4. çorbalara tuz atmayalı tuz nasıl atılır unutmuşum B)
    Delinin yazılarını tekrar okumak güzel..

    YanıtlaSil
  5. RE-L124c41+
    Yok yahu o kadar kötü bi durum değil. Sonradan arkadaşlarımın dördü geri döndü. Birinin de kontorü yok galiba :D
    İngilizce sınavım da çok şükür iyi geçti. Okulda ezberledim kelimeleri.
    Yarışma ve USB belleğe sözüm yok ama... :D
    Onlar için de dünyalık şeylere üzülmemek gerek şıkkını kullanıyorum. :)
    Olumlu olmak her zaman başaramadığım ve benim de özendiğim bi şey :D

    Profösör
    Sorumluluğum düşecek kadar deli değilim yahu, azıcık kafadan çatlak denilen türdenim. Teşekkür ederim, öyle uğradım bi :D Yine takılıverdim.

    hemera-nyks
    Ah teşekkür ederim :D Ne güzel bi iltifat bu. :D

    BüteyRa
    Hoş geldin cancağzım... :)Senin yazılarını da okumak çok güzel. :) Cidden bak aşırı bi enerji patlaması oluyor senin yazılarını okuyunca. Kayseri'ye bi daha gelirsem gelip seni rahatsız etmeyi hayal edecek kadar deliyim. :D

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)