23 Aralık 2010 Perşembe

karışık


Bazen hepinizden nefret ettiğimi söylemiş miydim? Belki söylemişimdir de duymamışsınızdır. Kafam bozuluyor, sinirleniyorum hem de fazlasıyla. Yanıyorum; hem mecazi hem gerçek anlamda. Kusmak istiyorum, orada öylece duruyor. Asit canımı acıtıyor. Hem boğazımdaki hem gözlerimdeki... Ağlamak istiyorum, tam bir nedeni yok! Ağlamak istiyorum sadece. Onu bile tam anlamıyla beceremiyorum. Yine sinirleniyorum; ama elimden bir şey gelmiyor. Öfkemi yutup devam etmeye çalışıyorum olmuyor. Uyuşuyorum, babama benziyorum değil mi? Keşke benzemeseydim.
Elini tuttuğum tek şey kalemlerim... Onları bile tam anlamıyla kavrayamıyorum. Cinsiyet ayrımları da yok üstelik; ama sarılamıyorum işte. Bazen kalemlerimi bile almıyor içim.
Saklanmak, yok olmak, koşmak istiyorum. 'Belki başka yerlerde beni cezbedecek daha iyi bir şeyler vardır.' diyerek. Hiç birini yapamıyorum. El ve ayak bileklerim bağlanmış bu sıraya. 'Otoriteye sokayım' diyor biri. 'Allah belanı versin.' diyorum içimdeki duyguları ateşlediği için. Haklı olduğunu içten içe biliyorum; ama kabul etmek istemiyorum.


Bir sürü insan dolaşıyor etrafımda; ama hiçbiri kalbimde dolaşamıyor. Kapılarımın üstünde kaç kilit var? Sayamıyorum. Ne zaman taktım bunları? Bilemiyorum. Tam açıyorum hepsini, kapı aralanıyor. Hayallerime göre bir bahçe, kuşlar ve gökkuşağı var kapının ardında. Gerçekte ise önce sis çarpıyor yüzüme sonra araba egzozlarını, kötü suratlı insanlar, yüksek binaları görüyorum. Hızlı hızlı yürüyorum. Bir kızı durdurup 'Hiç sabah olmuyor mu bu şehirde?' diyorum. 'Saat 9:55, zaten sabah' diyor. 'Sabaha iyi geceler de' diyorum. Yüzüme tuhaf tuhaf bakıyor. 'Hiç...' diyorum. Bu kelime de açıklamıyor ki hiçbir şeyi. Devam ediyor yoluna ve umursamıyor beni. Diğerlerinin de yaptığı gibi.
Kalbime geri dönüyorum; karanlık, izbe, ılık yere. Yatağıma uzanıyorum. Tavana bakasım var; ama tavanın yerinde bir boşluk uzanıyor. 'Sadece bir rüyadayım' diye fısıldıyorum. 'Her şey bittiğinde Yaratıcı'nın, sevgilimin yanında olacağım.' ve bir kez daha yarın ölecek olan umutlarım bana sarılıyor. Gözümdeki bir damla pırlantayla uyuyakalıyorum.


Hiç kimseye gülesim yok. Otum ben. Bokum ben. Hiç bi şeyim ben. Erkek gibi kızım ben. Kız olduğunu unutan kızım ben.


Bu kusmukları ona gösteresim var; ama ben bile anlayamıyorum ne düşündüğümü ve yazdığımı o nasıl anlasın?
(Not: Burda Piyano Parmaklı Kız'dan bahsediyorum. Sonra gösterdim kağıdı; ama içime doğması gereken rahatlama hissi doğmadı.) 


Dedikodu kazanı kaynasın, içine kimyacı atılsın. Biraz tuz, biraz biber, biraz baharat... Afiyet olsun!

5 yorum:

  1. 1. depresyon /da mısın?
    2. yalnızlık /lık zor mudur?
    3. girift bilmeceler /duygu ve düşüncelerin mi?
    4. son cümleler /bir alıntı mı. Yüreğinden dökülenler mi?
    5. (16)

    Not: Hiç dikkat ettiniz mi?

    18 Aralık 2010 Cumartesi günkü yorumlara baktınız mı? "Sünepenin Bir Günü" yazınıza kaç yorum yapılmıştır? Bir göz atarsanız merakınız gitmiş olur. Bunu da bir planlayan vardır sanırım. Hikmeti sebebi.. Ben de gözüme inanamadım. 16 kişi yorum yapmış. Biz istersek buna bir anlam yüklemeyebiliriz ama, dostluk ve muhabbet adına bir paylaşım olsun istedim.

    (yine yazdı durdu rengarenk tam da: 15:24 16 insancık yorumlarını kattı )

    YanıtlaSil
  2. u arada;

    Bence büyülü bir masalın dışında kalmak yalnızlığın ta kendisidir desem ne dersiniz?

    Bir video ve düşüncelerimi benimle paylaşırsanız sevinirim. Öndens buyurun bizde patlemış mısır da var. Yanında da güzel demlenmiş çay da jkramımız olur size...

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. 1. Bazen bir ruh hastası olduğumu düşünüyorum. Arada sırada hey heylerim geliyor. Sanırım depresyonda değilim. Ya da öyle olmasını umuyorum.
    2. Yerine göre değişir. Ben yalnızlık hayranıyımdır; bu yıl fazlasıyla kavuştum yalnızlığa. Ama o da sıkıyor bi süre sonra. Arkadaşlarımla konuşmak istiyorum, hepsi uzaklarda. Bu da benim imtihanım yaw. :)
    3. Evet...
    4. Alıntı değiller.
    5. 16 ya dikkat etmemiştim. İlginç olmuş gerçekten :)

    Ortada büyülü bir masal mı var ki?
    Tamam uğrayacağım sitenize :)

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar her şeye sövesim var. Böyle zamanlarda 'keşke erkek olsaydım' demekten kendimi alıkoyamıyorum. O zaman bir kız olarak ağzıma hiç yakışmayan küfürler, erkek olarak ağzımda çok şık dururdu. =)
    Seni inan ki çok iyi anlıyorum canım...

    YanıtlaSil
  5. Canım benim... Kerime'yle devam ettiğimiz 25 kr olayı da ağzıma sıçtı yani. Amacını aştı, artık küfür satın alıyorum. Birazdan atacağım 25 kr. xD

    YanıtlaSil

Çorbada senin de tuzun bulunsun ;) :)